Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Aktualności

Archiwum 2024/2025

Archiwum 2023/2024

Archiwum 2022/2023

Archiwum 2021/2022

Archiwum 2020/2021

Archiwum 2019/2020

Archiwum 2018/2019

Archiwum 2017/2018

Archiwum 2016/2017

Archiwum 2015/2016

Archiwum 2014/2015

Archiwum 2013/2014

Archiwum 2012/2013

Archiwum 2011/2012

Archiwum 2010/2011

Archiwum 2009/2010

Archiwum 2008/2009

Archiwum 2007/2008

Archiwum 2006/2007

Dzień Spadającego Liścia - uczniowie klas I-III przywitali jesień

Dzień Spadającego Liścia - uczniowie klas I-III przywitali jesień

Jesień jest najbardziej barwną porą roku. Od zawsze inspirowała malarzy i poetów. A to za sprawą liści, które o tej porze roku przybierają różne barwy. Tego dnia obchodzony jest Dzień Spadającego Liścia. Dało to nam okazję do zorganizowania zajęć łączących w sobie treści ze wszystkich edukacji. Krzyżówki, zgadywanki, układanki oraz zabawy logiczne i ruchowe inspirowane jesienią zachęcały do współpracy uczniów z różnych klas.

Wszyscy uczniowie pracowali w grupach realizując kolejne zadania. Na początek przy dźwiękach piosenki „Jarzębina” przywitała ich Pani Jesień, która każdej grupie przekazała koszyk z zadaniami. Wśród zadań znalazły się: układanie z kółeczek daty początku jesieni, rozpoznawanie nazw drzew po ich liściach i owocach, rozpoznawanie nasion, układanie owoców do słoika, wykonanie matematycznego drzewka, jesienna krzyżówka, zbieranie ziemniaków do koszyka oraz tworzenie barwy pochodnej z innych barw podstawowych.

Dzień Spadającego Liścia wzbudził radość wśród uczniów i spowodował, że z uśmiechem na twarzy rozpoczęli nową porę roku.

Iwona Purwin

Data dodania: 2019-09-23 21:59:25
Data edycji: 2025-03-26 22:04:40
Ilość wyświetleń: 48

Kalendarz

Polecamy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej