Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Archiwum 2024/2025

Archiwum 2023/2024

Archiwum 2022/2023

Archiwum 2021/2022

Archiwum 2020/2021

Archiwum 2019/2020

Archiwum 2018/2019

Archiwum 2017/2018

Archiwum 2016/2017

Archiwum 2015/2016

Archiwum 2014/2015

Archiwum 2013/2014

Archiwum 2012/2013

Archiwum 2011/2012

Archiwum 2010/2011

Archiwum 2009/2010

Archiwum 2008/2009

Archiwum 2007/2008

Archiwum 2006/2007

Niezwykły spektakl z udziałem naszych uczennic

Niezwykły spektakl z udziałem naszych uczennic

W miniony poniedziałek (13 czerwca) nasi uczniowie mieli okazję uczestniczyć w niecodziennym widowisku. W Kinie Iskra w Augustowie Augustowski Teatr Tańca wystawiał spektakl taneczny pt. „Plemię”. Tańcem opowiadał historię o dawnych czasach, ówczesnej kulturze i życiu któremu rytm nadawała natura. Jak nam powiedziała sama reżyserka spektaklu, nie ma jednej odpowiedzi na to, o czym jest ten spektakl, ale niewątpliwie „opowiada o prostocie życia i jednocześnie jego niezwykłości”.

Uczniowie wracali do szkoły pełni wrażeń, dzielili się tym co wywarło na nich największe wrażenie. Cieszymy się, że taki rodzaj sztuki zainteresował naszych wychowanków. Ciekawostką jest też to, że na scenie wystąpiło 7 uczennic z naszej szkoły, które wcielając się w rolę plemiennych dzieci nie łatwo było rozpoznać. Miejmy nadzieję, że te młode tancerki zainspirują koleżanki i kolegów do rozwijania swoich zainteresowań. My na miarę swoich możliwości postaramy się wspierać młode talenty.

Dziękujemy serdecznie Panu Dyrektorowi za umożliwienie nam takiego wyjazdu w czasie zajęć lekcyjnych oraz udzielone wsparcie finansowe.

Katarzyna Lewoń-Kulcak

Data dodania: 2022-06-13 20:29:50
Data edycji: 2025-03-24 20:34:52
Ilość wyświetleń: 19

Kalendarz

Polecamy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej